Monday, January 14, 2013

Kraadiklaasi, bitte?

Sattusin joonistama. Kraadiklaasi, palun! Räpina tekstiiliõpe on mu vabsee ära rikkunud :p Ma ju ei joonista, hellõu... Ja ma annan endale aru, et siin on 170 viga, aga mul oli Joonistamisrõõm ja vot see oli küll üllatus iseendale.





Aga nädalavahetuse veetsin kudumise proovitoru nokitsedes ning kokates (mee ja puljongi ning lihamaitseaine marinaadis ohtra küüslaugu ja sibulaga ahjuribid). Head toitu sai (ema sünna) ja mina sain selgeks, et see vits, mis mul kunagi enda arust nihu läks, on tegelikult täiesti olemas ja kannab kihnu vitsa nime ning et minu lemmik kaherealine paks vits on Islandi vits. Seljatasin ka tavalise vitsa ning nööri.

Valelapilisega kaklesin hirmsasti, sest konspektis oli ainult skeem. Lõpuks ajasin isetegijatest näpuga järge ja vaatasin läbi ka mitu "Lõngakera" saadet. Lõpuks peale väga mitmendat harutamist sain õige asja kätte, ehkki hommikul selgus, et oleksin pidanud värve tihemini vahetama, sest ruudukeste asemel on mul natuke pikemad elukad. Aga nipp on igastahes käes. Kudumised ongi nüüd kootud, referaat ja vormistamine ainult jäänud. Aga tikkimist on ülepea (ca 13 proovilappi + mobiilikott) ja joonistamist suht samapalju. Lisaks näpuotsaga õmblemist ja muud. Aga noh, eks ma siis tiki ja joonista kordamööda.

No comments: