Thursday, October 18, 2012

Emalendur


Ma olen tükk aega juba endale mõnusat villast mütsi tahtnud. Mõni müts mul isegi on, ehkki ma olen üpris mütsivõõras inimene, aga villast mitte. Isegi mu krokumüts on miski akrüülisegu.

Nüüd tõbisena kudusin päris palju, siis aga sai kudumisest villand ja võtsin hoopis heegelnõela kätte. Mul oli miski ettekujutus, et heegeldades saab müts kohe valmis. Ei saanud, ikka 3 õhtut heegeldasin. Poolsammastega (vist, ma ei ole tõesti ekspert)ja ülevalt hakkasin pihta. Natike loperdas alul, aga see sai pärast märjalt paika sätitud.

Lõngadest: 8/2, hall on Raasiku lambahall, värvitriibud on kõik omavärvitud lõngadest.

Lõngaotsi peitsin ikka tükk aega, aga õnneks on mul selleks puhuks Lianni Lõngapoest ostetud jõhvsilmusega nõel. Soovitan soojalt kõigile, kel veel pole.

Ja siis pesin mütsi läbi ja ehmatasin teda ka natuke külma ja kuuma veega.

Ideaalis, kui ma suudan välja mõelda, kuidas sellele elukale voodrit teha, tahaks fliisvoodrit ka.

1 comment:

Arella said...

Müts on emalendurile kohane küll :) Ma fliisist voodrit ei soovitaks, ajab juuksed elektrit täis.