Saturday, April 7, 2012

Aga ta sai valmis!

3.7 m kõlavööd. (Kohe siia juurde kirja, et lõngad ise olid 4.25 pikad. Ma ei oska protsenti siit mitte arvutada, aga eks ta sinna 25% kanti tuleb jah, nagu teadjad räägivad).
Mustriks Seebult saadud ussikiri :) See ei ole päris see rästikukiri, mis mul esialgu meeles mõlkus (seda mustrit peaks Merlinilt küsima, ma olen tema ussimustrilisi näinud küll), aga näeb väga vahva välja, just nende punaste sakkidega.
Ning lõimeks võtsin nimme sellesama heleroosa ja jätsin äärde "täpikesed" - nagu pildilt näha ;)

Punane on Raasiku värvitud "poelõng", plassroosa (taustaks) ja sinine on endal "jalaga" värvitud.
See vöö kolib Soome.



Ja nüüd tuleb ära otsustada järgmine muster ja suure hooga kõlatamist jätkata. Tellimustööd istuvad üksteisevõidu kukil (see 2 nädalat haigeolemine annab nüüd siis ilge mahtrana tunda). Sihuke trammi alla jäänud sidruni tunne tekib küll vaikselt... või ongi see nüüd see kuulus kevadmasendus? Päikest ja lilli ja haljendavat metsa, palun!

2 comments:

Anonymous said...

No sa oled äraütlemata tubli naisterahvas.
Pean end pingutama, et sinuga sammu pidada :)
Laurake hakkas eile käima, vot sedasi on lood meie majas. :)

Di said...

Aitäh :)
Aga ossaa, mis uudis! No nüüd sa pead siis küll hoopis pingutama, et Lauraga sammu pidada, mitte minuga - mina istun üpris rahulikult :p Väga lahe uudis.