Friday, March 30, 2012

Ripats, mis ehitas end ise



Nujah siis. Kõik sai tegelikult alguse alumisest osast, ja sellest pidi tulema pisike punaste kiirtega kõrvarõngas. Ja siis see arenes, ja kasvatas endale nn ämblikuvõrgu (on üks tikkimisvõte, mida ma nüüd traadiga rakendasin), ja siis lohe. Ning lohe nõudis sulgi, ja siis tuli juba see ülemine pool ja... Seega sai asjast päris suur ja edev ripats.

Ja tervise-update: Eile toodi mulle Flavamedi, mida arst soovitas sõbrannale, kes täpselt sama asja põeb. Tal funkas. Nüüd olen poolteist päeva võtnud. Igastahes magasin täna kella 15ni (ei ärganudki kell 8. hommikul köhimise peale) ja seni (ptüi-ptüi-ptüi, õhtu on veel ees) olen ka tublisti vähem köhinud. Oleks et see nüüd ometi mõikaks.

Ja homme tuleb Elo külla :)

2 comments:

Anonymous said...

Igavesti kena ripats on tulnud, mulle meeldib.
Ja üldse meeldib mulle näha sinu äranägemist ehete alal :)
Sinu fantaasiat selles vallas on lahe jälgida ja mõtlen siin, et millega sa küll veel üllatad.
Nagu näha üllatada sa oskad ja mitte vähe :)
Kalli sulle ja minukassile ka ;)

Di said...

Sinu kass magab hetkel. Aga muidu müttab ringi ja on kräun. Karva ajab meeletult (kevad ju!), nii et kogu elamine kattub mustade karvadega. Me ise ka siin juba köhime karvapalle :p
Ja musklis on see loom kah, ilmselt tänu tema uuele tasakaalustatud spetstoidule.

Haige olles on igav, seega üritan end lõbustada. Ja ajutiselt on kudumisest kopp ees ja sahk taga - sai ju seda tehtud terve talv läbi.

Ning üllatused mulle meeldivad. MIllega sina järgmisena üllatad?