Wednesday, February 1, 2012

Alati ei ole häid uudiseid

Mul on täna selline kurb ja raske päev olnud; praegugi ei tule und. Peatäie olen ära nutnud, ei läinud kergemaks.

Ma saan aru, et selliseid asju juhtub ja et suurtes firmades võib eriti juhtuda, aga jah, võibolla on see minu kiiks, et kui miskit on lubatud, siis nii ka sünnib, ja et lubadustest ei taganeta (kergekäeliselt eriti mitte).

Kui mina olin mitu-mitu tundi lõngu komplekteerinud, pakkinud, leidnud ka viisi, kuidas need ratastega aluse peale siduda ning olin 2 peatuse kaugusel kesklinnast, sain lõngapoelt sõnumi, et vabandust, aga me otsustasime ümber, et me siiski ei võta teie lõngu müüki. Ja seal ma siis seisin nagu narr oma lõngakastidega, keset bussi.

Jah, ma küsisin põhjust, ja ma saan aru, et põhjus - pealetulevad kevadlõngad - on igati loogiline ja värki, aga... Nad olid mulle ju lubanud?

Ja nii ma tulingi, nagu narr, kõigi oma lõngadega koju tagasi.

Jah, muidugi ma püüan edasi ja see ei ole esimene ega viimane koht, kuhu oma kaupa pakkuda, aga kui niigi väga raskel ajal ülesupitatud lootustega nii läheb, siis on natuke raske kohe jalul maanduda. Enne tuleb ikka nägupidi mudas ära käia. (Noh, vähemasti pidi see näonahale hästi mõjuma).

Natuke raske on lihtsalt seda va optimismi säilitada, kui igapäevane mõte on, et kuidas üldse edasi? Või miks? Või milleks? Ja kui pole seda kasvõi ühte inimest, kes võtaks kaissu ja lihtsalt laseks kasvõi end tühjaks nutta. Ei ignoreeriks, ei laiutaks abitult käsi, ei mõistaks kohut. Lihtsalt oleks. Toeks.

Sorry, folks. Sai natuke isiklik jutt jah, aga ma pidin selle endast välja saama. Korrakski.

5 comments:

Anonymous said...

Oh kullake kuidas tahaks sind kaissu võtta ja lohutada. Kuid kas sellest oleks kasu?
Ma arvan, et ära lase pead norgu, selliseid äraõtlemisi saad kindlasti veelgi.
Ma ei saa aru, miks üldse lubatakse, kui seda lubadust ei täideta.
Ehk peaksid pakkuma mõnda teise linna oma kaupa?
saadaksid lõnga näidised ja kui ollakse nõus kasvõi postiga saatma need poodidesse.
Loodan, et kõik poed pole nii isekad, et lubavad ja siis ära ütlevad.
Miks sa ei pane kirja poe nime, kus sinuga sedasi käituti?
Mina tahaks küll teada, kus selline pood on, mis usaldust ei tekita.
Eks nad käitu ka teistega samamoodi, ja siis teaks ka teised olla ettevaatlikud selle poega.
Sulle minu poolt suur kalli ja võtan su kaissu, et saaksid nutta ja pärast koos naerame.
Olen sulle alati toeks, kui vähegi saan.

Di said...

Sellest oleks kõige rohkem kasu kogu ilmas, sest see on see, millest mul on kogu aeg puudus, kohutavalt puudus.
Teistesse linnadesse saata ei saa, vähemasti mitte esialgu (saatmiseks on raha vaja, aga mul pole isegi söögiraha praegu. Jah, ongi nii hetkel.) Aga bisnisplänn on hetkel säärane, et esmaspäeval (siis peaks ilm ka leebem olema) lähen oma näidistega lausa 3 poodi väisama, need õnneks ühes kandis koos ka, vast läheb õnneks. (Ma olen vist ikka väga loll, et ma ikka loodan, aga - kuniks elu, seniks lootust. Või oli see nüüd vastupidi.)

Mis poe nimesse puutub, siis jätaksin selle siiski enda teada. Ei taha mingit fleimi või nõiajahti alustada. Olgu ja jäägu nii, seal on ka palju toredaid inimesi ja ma lihtsalt... ei taha.

Aga sokijuttu:

*haarab mõõdulindi*

Ma kardan, et ma olen jah see tülikas tegelane, kel on jalanumber 39 (mis teha, pika inimese asi, kasvu kah 178 :P)
Ja kui mu sentimeeter just umbluud ei näita, siis sääremarja ümbermõõt ca 50 cm. (Sääremuskel on mul hea, ei saa kurta :P)
Nüüd ma lähen ja hakkan end mustriprogrammiga lõbustama. Pealegi - Villaloom peab ju ometi saama oma sead ja kapsaussid :P
Yraskile ma üraski tegin :)

Merlin said...

Tee oma lõngadega mingeid õpitubasid nt kõlavöö või nõeltehnika ja raha tuleb-võin abistada kui vaja peaks olema. Jalgsi värvitud lõngadega ei tee keegi õpituba-hullult raha just ei teeni aga vähemasti on mingi raharinglus. Talv on kõigil käsitöölistel raske aeg. Ise tahaks teha kõlavöö õpituba aga üksi ebahuvitav. NELKis nagunii ka saaks teha õpitube. Kui lõngamüük ei lähe siis paku teenust läbi lõngade nt töötoad või kudumisteenus lahedate mustritega tellitavad asjad. Mänguloomad- keegi ei tee mänguloomi jalgsi värvitud lõngast vist müügiks-paku asju ERM-i ja muudesse muuseumidesse või käsitöö seltsidele jmt organisatsiooni. Mulle tundub, et võimalusi on väga palju. Lõngamüügile vast aitaks kaasa ka lõnga hinna mõningane langetamine-kasum väiksem aga vähemasti midagigi tilgub- ilusatest seisvatest lõngakeradest on vähe tolku kui kõht on tühi ja üür tahab maksmist. Küll Sa hakkama saad st ma tean, et saad.

Di said...

Aitähh :)
Kirjutan head nõuanded lausa kahe kõrva taha :)

airiangoorad said...

Diana, paku ka mujale enda lõngasid ja seda kohe julgesti.Pärnus võin anda sulle ühe kontakti, kust minult küsiti lõngu poodi müüki aga mul lähevad nad kõik kodust minema, sulle aga ehk on abiks.Kui huvi, kirjuta mulle meilile.
Airi