Sunday, January 15, 2012

Kudublogid ja kirjumirju lõngakast




Sattusin viimati kudumismustreid otsides kahe imehea blogi otsa, ja jäin sinna tükiks ajaks elama ja lugema.

Esimene neist on http://torirotsstitches.blogspot.com/ , üks vahva Norra naine, kes koob (eriti vingelt), loob ise mustreid ja ka pakub neid, nii tasuta kui väikse tasu eest.
No te vaadake kasvõi neid kindaid -


Kirjut värvidemängu jagub. Mina võtan igastahes säärased kinnud plaani.

Teine blogi on Silberwulf'i http://witchwolfwebcreations.blogspot.com/ - see vahva paganlusest ja fantasy'st inspireeritud naine kirjutab ise järjest mustreid ja pakub neid tasuta välja. Ja teeb ka tellimuse peale. Sinna blogisse võib end samuti väga-väga tükiks ajaks unustada ja lahkuda siis ideedega väga mitmeks aastaks.

Mina leidsin näiteks lohe:


Hetkel koon ise üht erilist eksperimenti (minu jaoks, igastahes), nimelt pitsilist valget kinnast (ma ei ole kunagi rohkem pitsi kudunud kui paabulinnukirja või kuidas iganes seda nimetatakse), aga nüüd hakkab mustrikordus juba läbi saama ja tuleb uus võtta. Eks näis, kuidas edasi.

Väga palju olen koristanud, lõngakastides ja käsitööasjades on nüüd ka enamvähem kord.
Ning lõngadest sättisin näidistekasti valmis, sai väga kirju. Homme lõngadega linna tellimusi ära saatma ning näidiseid paarile poele näitama.


No comments: