Tuesday, December 6, 2011

Täisupp ja printeriralli

Täna tuli meite perre uus elanik - pisike Canoni tahmaprinter. Oli teine soodukaga ja üldse kompaktne ja mis kõige olulisem - VÄIKE. Säärane, mis rahulikult lauale ära mahub ja ruumi jääb veel palju ülegi. Tsirkus oli aga selles, et poole installimise pealt kinnitas arvuti minu kahtlusi printeri juppide suhtes - nimelt ei kuulunud originaalkomplekti vastav USB juhe, millega printer arvuti külge ühendada. Õnneks oli ema sõidus, ja kuna talle oli niikuinii unustatud vastavast poest juurdekuuluv tasuta mälupulk anda, siis tegi ta ühe tiiru veel ja tõi mulle mõlemad ära.

Päev oli aga segane ja täis sahmimist - osaliselt printeri pärast, ja osaliselt seepärast, et multitask'imine ei ole minu teema, aga just seda tuli täna teha - leotada ja keeta košenilli (Jenny Deani retsepti järgi siis 3 korda, ja nõnda 3 tunni jooksul), leotada madarat, pesta eelmise päeva külmvärvitud lõngasid, keerata efektlõnga kerasid, võtta asju pottidest välja ja pista teisi asju pottidesse, ning kerida-kerida-kerida mitut kilo valmis lõnga.

Košenill lõhnab kuivalt mõnusalt, ning keedetult suhteliselt rõvedalt.

Vahepeal tuli Rita, kes oli hea laps ja tõi mulle turult vasepeitsi, nüüd loodan homme rohelist lõnga värvida.

Kohvi jõin täna igastahes külmana ning lõunat sõin 21.30 õhtul. Peale seda installisin printeri lõpuks ära, ning kukkusin etikette kujundama. Samuti selgus, et A4 jääb tibake lühikeseks, et kera ümber minna - appi tuli sõber paberteip. Tulemus - kõik tänased etiketitud lõngad said endale uued ilusad sildid.
Long live mad Photoshop skills!


Homme loodan esimese hooga hulga lõnga ära peitsida, siis osa madara ja osa košenilliga värvida. Košenilli tahaks 2 osasse jagada, ning teise osaga rakendada peitsimata lõnga ja Jenny "tomati-retsepti". Samuti, kui jõuab - midagi rohelist, sest heleroheline on täiesti ära müüdud-bronnitud.
Neljapäeval puhkan-kerin-sildistan. Puhkan. Sest laadaralli saab olema hullumeelne.

2 comments:

Anonymous said...

Oi sa oled mega tegus olnud nagu ma näen.
Ja soovin sulle edukat laadaõnne.
Kui laadad käidud, siis vaatame, sis sul järgi on jäänud ja ehk leian miskit põnevat :)
Kuid loodan, et müüd kõik ja siis saad uusi värvida ja ma pean ootama ;)
Mulle ootamine meeldb :)
Kalli minu mustale kassile ja sulle ka.

Di said...

Astra, ära ootama küll jää - praegu tuleb ühele laadale teine otsa ja nii jätkubki. Kui miskit tahad, karjata kindlasti enne reedet - panen kõrvale!

Kallid teile tagasi ka! Ohtrasti!