Wednesday, December 21, 2011

Järjejutt II





Arvestades, et ma avastasin enda jaoks säärase tegelase nagu Kristin Nicholas http://www.kristinnicholas.com/ , siis pole järgnev üldse üllatav :p Miski plõks käis lihtsalt peas ära, kui ma sirvisin tema värvidemängu täis kudumeid ja lugesin juttu, mis ja miks ja kuidas. Ja siis ma võtsin valmis saanud ühe kinda ja hakkasin selle peale tikkima. Ja heegeldama. Ma ei ole omadega veel sugugi lõpetanud.

Aga plõks oli see, et - säärases stiilis asju ma tahaksin teha, sest need on lahedad. Väga-väga lahedad. Ainult et minul tulevad nad loodusvärvides, ja ikka omamoodi "kiiksuga".

Ehk ühel päeval jõuan ma endale mõne Kristini raamatu ka osta. :)

EDIT: Mõned kindaandmed: 2 varrast, ühel vardal 34 silma alustuseks, kokku 68. Sakiline serv. Üleminekuga lõng aluseks.
Roosa ja kollasega peale tikitud, mitte kootud.
Kahandada nii, et labaossa jääb ühele vardale 30 silma.
Pöidlas ca 12 silma vardal, teistel ca 10

2 comments:

Anonymous said...

See sinu kiiks mulle meeldib ja on äraõtlematta vahva.
Ja need kiiksud ongi olulised ja iseloomustavad meid endid. :)
Aga tänu, et ei saada mulle kohe asju kukile :9
Kogume aga pealegi suuremat hnnikut ;)

Di said...

Ma saadan ju täpselt siis, kui SINA tahad :) Ega nad mul üüri ei küsi.

Aga selle mirknig'i eest pean sind küll väga tänama, nüüd on mul suur hulk inspireerivat kirjandust, mõned neist päris-päris haruldased raamatud.