Saturday, October 22, 2011

Elu esimene lilltikand-käkk




Mitte et ma teaks, mis lill see on. Võtsin ühe Leida Kirstu lillekese inspiratsiooniks ette, aga edasi läks kõik sujuvalt vasakule. Esteks ei tahtnud sinine markeerimispliiats absoluutselt minu valge kolmekordsest villasest kootud pallikese peale joonistada, teiseks kaklesin ma taaskord varspistega nii mis kole - kuni joon sirgelt jookseb, saan veel patuga pooleks hakkama, aga kuidas selle asjaga kurve võetakse, ah? Ning Muhust ostetud lõng oli selle asja jaoks vist liiga peenike, minu ühekordseks harutatud omavärvit lõng kippus katkema ning kahekordse peene lõngana oli ta kõige kiuste liiga paks.

Tulemus: mitte just KÕIGE hullem käkk, but still..

Vähemasti oskan ma nüüd kuulikesi kududa, ja see pallike saab endale austusväärse ameti nõelapadjana.

No comments: