Thursday, June 23, 2011

Viimased lõngad + jaanuar-juuli ringvaade


Viimase satsi lõngad kuivalt ja kringlis poseerivad päikese käes:

1. pojeng
2. pojeng + 2 tl soodat
3. aasristik


Ja sel aastal värvitud lõngad (ehk siis algusest peale kuni tänase päevani välja.) Siia aega mahub nii lõngu, mis said värvitud ajal, mil ma veel õieti ei jaganud matsu ei peitsidest ega värvimisest, ning katsetasin kõigega, mida külmal talvekuul kapist leida võis, kuni kirgaste juunikollasteni välja. Areng on toimund, ma ütlen, areng on toimund. Aga nii väga palju on veel õppida ja katsetada, ning see on paganama lahe.

Lähipäevil poen kuhugi võssa nõgest korjama.

Tänaseks aga head jaani kõigile!

2 comments:

Elo Kuuste said...

Oh, kui ilusad kollased! Sa hakkad järjest profimaks lõngavärvijaks muutuma, pojeng, mõelda vaid :).

Di said...

Tähh. Olen ise ka väga oma kollastega rahul. Nad tulid üle ootuste ilusad. Kuigi jah, see pojengihais...äääägh.

Btw, Egge olevat kollast lõnga tahtnud. On sul miskid tema kontaktid äkki, ma kilkaks talle, et ta võib minu käest/minu abil saada.