Sunday, February 13, 2011

Saalomoni sõlmkiri ja muidu kindawärkd



Selgeks sain.
Täna hommikul leidsin FBst Hobipunkti video selle huvitava tehnika kohta, proovisin järgi ja nüüd nikerdan vahelduse mõttes lillakirjut salli - sokilõngast. Ema saab selle endale miski hetk. Ta kurtiski, et salli vaja. Noh, saab edevama siis ;)



Sõrmikute teemal on valmis üks valge seto, teistmoodi pöidlaga - see istub hoopis paremini. Ergo - ei mingit kahepoolset kiilu, keskelt ühest silmusest 2 õhksilma väljakasvatamine (ÕHKSILM-KINNISSILM -ÕHKSILM) näeb palju ilusam välja ja istub paremini ka käes, ning põhiline - ei venita labaosa nii pagana pikaks.

Mu valge lõng on ikka hale ja peenike küll. Võimalusel kerin ta vihtideks ja värvin üle - ehk saab siis natuke kohevust, muidu niru teiste kõrval...

Viimati värvitud lõngad aga läksid juba võistlustöösse, seal mul teistmoodi ranne hoopis, aga mis ma öelda tahtsin, oli see, et see kollane, mis viimati värvitud sai, on päiksevalguses ikka vägagi sinepiroheline/kollane. Selline väga kevadine. Hommikul paistis päike.

Haigus aga kogub endiselt tuure ega tee veel nägugi, nagu ta taganeda tahaks, kõigele minu ponnistustele vaatamata. Igav ja paha on. Õnn, et on käsitöö, mida teha ja Murdoch's Mysteries, mida vaadata.

Aga lahustuv kohv suure lusikatäie Nesquik'iga on imehea. Kurk nurrub. Stu retsept.
Kui tervemaks saan, üritan kõlavöö ka ära lõpetada.

Tegin selgeks, et kui Raasikult tellimiseks läheb, üritan vähemasti 1 kilo Eesti maavillast endale soetada. Ja edaspidi värvin lõnga nii... 100 g vihtides, siis ei ole muret, et poole kinda pealt lõng otsa saab. 50 on küll katsetamiseks hea, aga tahaks mõnda tooni rohkem saada.
2 kg oleks tegelikult parem. No näis, äkki õnnestub...

2 comments:

airiangoorad said...

Ole sa tänatud Saalomoni sõlme õpetuse lingi lisamise eest!Mõtlesin ja pusisin, aga oma aruga ma pihta sellele ei saanudki.Nüüd selge ja lõngki selleks olemas.Aitäh !
Airi

Di said...

Ma olin täiesti šokeeritud sellest, et kui lihtne see tegelikult on. Seni olin näinud ainult miskeid skeeme, ja tundus kohutavalt segane ja keeruline. Tegelikult - ainult kinnissilmuste baasil käibki, megahea minusugusele nirule heegeldajale.

Ja nüüd leidsin endale ka Sinu blogi. Oi neid karvaseid lõngu ja veel karvasemaid nuffikloomi :D