Sunday, February 27, 2011

Kala



Täna väga kudenud ei ole - peaks nüüd hakkama. Spiderwick Chronicles ja kindakudumine peaks kokku sobima. Natuke enne magamaminekut võiks ju? (Millega minu hajameelsus viimati hakkama sai - unetas ühe poole mustrist ära, nii et nüüd on kindal roos ainult ühel pool. Nujah, tuleb teisele poole see siis peale silmata...)

Aga kassile sõbraks tegin täna pihukala, Christi Küti lõike järgi. Loosi läksid vanad head (ja kohutavalt auklikud) punased püksid ja omavärvit lõng.

Yrme, kes kala kõlatas, ütles, et selle loogika järgi peaksin ma homme nikerdama mõne eluka, keda kala sööb. Ussikese? ;) Miks ka mitte.

Ainult et mul on otsas kraam, mida elukale sisse panna. Nii et ma ei tea, kui keegi juhtumisi seda loeb ja tal oleks villajääke vms täitematerjali, siis ma oleks väga tänulik. Eriti kuna ma saaks siis oma lohet tegema hakata. Joonistasin vabakäeliselt lohe lõike - keha koos peaga, eraldi saba, käpad ja tiivad. Soomused tulevad ka eraldi.

Ja Tikkimispistete Piibel on tore une-eelne lugemine.